Bij ons werkt alles op afspraak. U kunt telefonisch of persoonlijk in de praktijk een afspraak maken. Geef u een e-mailadres op? Dan ontvangt u van ons altijd een bevestiging per e-mail.
Kunt u niet komen? Laat het ons dan minimaal 24 uur van tevoren weten, telefonisch of via e-mail, zodat we uw afspraak kunnen annuleren of verzetten.
Als nieuwe patiënt kunt u zich op drie manieren inschrijven: online, telefonisch of rechtstreeks in de praktijk. Heeft u een dossier van uw vorige tandarts? Vraag dit dan op en laat het naar ons doorsturen, zodat wij een volledig beeld krijgen van uw medische geschiedenis.
Bij uw eerste bezoek leren we u graag kennen en brengen we uw gezondheid en eventuele klachten in kaart. Daarna onderzoeken we uw tanden en tandvlees grondig. Indien nodig maken we röntgenfoto’s en verwijderen we tandsteen. Bij veel tandsteen of tandvleesproblemen verwijzen we u door naar onze mondhygiënist.
Is er vervolgbehandeling nodig? Dan stellen we samen met u een persoonlijk behandelplan op, helemaal afgestemd op uw situatie en wensen.
Bij Mondzorg Hardinxveld zetten we ons in voor de beste tandheelkundige zorg en open communicatie. Bent u niet tevreden over een behandeling of de gegeven informatie? Dan vragen we u eerst om dit met ons te bespreken.
Als we er samen niet uitkomen, kunt u advies vragen bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP) via Allesoverhetgebit.nl. Blijft het probleem onverholpen? Dan kunt u gebruikmaken van onze klachtenregeling via de KNMT.