Praktijk

Klachtenregeling

Praktijk

Klachtenregeling

Praktijk

Klachtenregeling

Aanpak

Aanpak

Aanpak

Wij zetten ons in voor de beste tandheelkundige zorg en open communicatie met onze patiënten. Mocht u ondanks onze inzet toch het gevoel hebben dat u niet juist of zorgvuldig bent geïnformeerd of behandeld, dan nodigen wij u uit dit eerst met ons persoonlijk te bespreken. Het is voor ons belangrijk te begrijpen waar uw zorgen liggen, zodat we kunnen uitleggen waarom bepaalde keuzes zijn gemaakt. Vaak kunnen we zo misverstanden wegnemen en samen tot een passende oplossing komen.

Derde partijen

Derde partijen

Derde partijen

Komt u er samen met ons niet uit? Dan kunt u telefonisch advies vragen bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP). Zij helpen u graag met informatie over de stappen die u kunt nemen om uw klacht op te lossen. U kunt hen bereiken via het contactformulier op Allesoverhetgebit.nl. Als dit ook geen oplossing biedt, kunt u een beroep doen op de klachtenregeling van de KNMT, waarbij onze praktijk is aangesloten.

Openingstijden

Ma-Vr: 8:00 - 17:00

Do: 8:00 - 20:30

Za: 9:00 - 16:00

Zo: Gesloten

Telefoon

0184 - 617 320

Openingstijden

Ma-Vr: 8:00 - 17:00

Do: 8:00 - 20:30

Za: 9:00 - 16:00

Zo: Gesloten

Telefoon

0184 - 617 320

Openingstijden

Ma-Vr: 8:00 - 17:00

Do: 8:00 - 20:30

Za: 9:00 - 16:00

Zo: Gesloten

Telefoon

0184 - 617 320

Alle tandartsbehandelingen bij jouw vertrouwde tandarts.

Informatie

Algemene voorwaarden

Privacy verklaring

Alle tandartsbehandelingen bij jouw vertrouwde tandarts.

Informatie

Algemene voorwaarden

Privacy verklaring

Alle tandartsbehandelingen bij jouw vertrouwde tandarts.

Informatie

Algemene voorwaarden

Privacy verklaring